Pytanie z dnia 26 maja 2021

Dzień dobry firma robiła mi ogrodzenie z siatki. Za szybko powiesili siatkę na słupkach i 4 słupki się przechyliły. Od 2miesiecy właściciel ciągle przekłada termin naprawy wymyślając kolejne preteksty a to kwarantanna (która zrozumiałem) a to awaria auta i tak jedzie do mnie 2miesiace . W jaki sposób zmusić go do naprawy.

Dzień dobry, proszę wystąpić na piśmie do wykonawcy, załączając materiał zdjęciowy płotu, pisząc, że jeśli nie zjawi się w terminie skorzystają Państwo z uprawnień wynikających z rękojmi lub z umowy. Pozdrawiam.

Odpowiedź nr 1 z dnia 27 maja 2021 13:10 Zmodyfikowano dnia: 27 maja 2021 13:10 Obejrzało: 327 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Rzetelna opinia wymaga analizy zawartej umowy, jednak można rozważyć skierowanie pisemnego wezwania do naprawy. W razie zainteresowania zapraszam do kontaktu.

Odpowiedź nr 2 z dnia 30 maja 2021 20:03 Zmodyfikowano dnia: 30 maja 2021 20:03 Obejrzało: 320 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.