Pytanie z dnia 25 czerwca 2016

Dzień Dobry
Jakiś czas temu zakupiłem lodówkę i po dość niedługim czasie uległa uszkodzeniu. Oczywiście oddałem ją do serwisu i od tamtego czasu słuch o niej zaginął. Moje pytanie brzmi czy należy mi się z tego tytułu jakieś odszkodowanie lub rekompensata za zwłokę w naprawie? Bo ta sprawa ciągnie się już ponad miesiąc a lodówki wciąż nie ma. Miał być nowy egzemplarz ale jakoś tak go nie ma. I gdzie ewentualnie mogę ubiegać się o to odszkodowanie?
Z poważaniem Marcin

Dzień dobry, przysługują Panu roszczenia na podstawie przepisów o rękojmi lub na podstawie gwarancji wystawionej przez sprzedawcę. Roszczenia te należy kierować w stosunku do sprzedawcy, dokładna treść roszczeń powinna zostać ustalona w oparciu o bardziej szczegółową analizę dokumentacji sprawy. Pozdrawiam, aplikant radcowski Bartosz Fedoryga

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 czerwca 2016 08:53 Obejrzało: 204 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.