Pytanie z dnia 25 czerwca 2016
Dzień Dobry
Jakiś czas temu zakupiłem lodówkę i po dość niedługim czasie uległa uszkodzeniu. Oczywiście oddałem ją do serwisu i od tamtego czasu słuch o niej zaginął. Moje pytanie brzmi czy należy mi się z tego tytułu jakieś odszkodowanie lub rekompensata za zwłokę w naprawie? Bo ta sprawa ciągnie się już ponad miesiąc a lodówki wciąż nie ma. Miał być nowy egzemplarz ale jakoś tak go nie ma. I gdzie ewentualnie mogę ubiegać się o to odszkodowanie?
Z poważaniem Marcin
Dzień dobry, przysługują Panu roszczenia na podstawie przepisów o rękojmi lub na podstawie gwarancji wystawionej przez sprzedawcę. Roszczenia te należy kierować w stosunku do sprzedawcy, dokładna treść roszczeń powinna zostać ustalona w oparciu o bardziej szczegółową analizę dokumentacji sprawy. Pozdrawiam, aplikant radcowski Bartosz Fedoryga
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.