Pytanie z dnia 29 stycznia 2021
Dzień dobry, jeśli moja firma nieterminowo wykonała montaż filmu weselnego a klient nie chce teraz zapłacić to co teraz można zrobić? Klient był o tym informowany, że wystąpi opóźnienie ale nie miał nic przeciwko. Na początku tłumaczył, że ma trudną sytuację finansową i to zrozumiałem. Minął rok a pieniędzy dalej nie mam a do tego klient straszył, że za opóźnienie powinienem mu jeszcze zapłacić. Film się podobał i udostępniali na mediach społecznościowych. Niestety niedoplinowałem tego, że nie przesłał mi wypełnionej umowy lecz zadatek zapłacił. Więc umowy z podpisem nie mam a tylko rozmowy na Facebooku.
Marcin Krupiński Adwokat (Od 2011)
Kancelaria Adwokacka adwokat Marcin Krupiński Łódź
Piotrkowska 211, 90-451 Łódź
Dzień dobry, jeżeli klient nie odstąpił od umowy z uwagi na przekroczenie terminu to wynagrodzenie jest jak najbardziej należne, zwłaszcza, że dzieło zostało klientowi wydane a ten nie zgłosił zastrzeżeń. Jeżeli potrzebowałby Pan pomocy w tej sprawie, zapraszam do kontaktu. Przedawnienie roszczenia to 2 lata. Z poważaniem, adw. Marcin Krupiński, tel. 730-930-513
Podziękowałeś prawnikowi
Krzysztof Nawrocki Adwokat (Od 2008)
Krzysztof Nawrocki, adwokat - Kancelaria Adwokacka
Prochownia 12 lokal 4, 64-100 Leszno
Witam. Takie rozmowy na FB wystarczą, bo to jest dowód jak każdy inny. Poza rozmowami mam Pan rzecz jasna wpłacony zadatek oraz wykonane dzieło czyli film, które odebrał i - co też istotne - ujawnia i chwali się nim publicznie. Proszę wysłać wezwanie do zapłaty, a jak nie zapłaci, to do sądu o nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym + odsetki od dnia następnego po dniu, w którym odbierze lub mógł odebrać wezwanie (podwójne awizo).
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.