Pytanie z dnia 12 stycznia 2023

Dzień dobry. Jestem fryzjerem. Mam taki przypadek : Pani się umówiła do mnie na Strzyżenie (2 wizyta juz). Ja obcięłam włosy. Rozmawialiśmy o 2 cm. Wyszła z salonu. Zadowolona. Rozliczona. Po 4 godzinach napisała sms ze czuje się źle z ta długością i fatalnie te włosy obcięte. Przez to ze napisała bardzo grubo i nie sprawiedliwie zablokowałam jej możliwość wystawienia oceny i rezerwacji wizyt u siebie na Booksy. Mówi ze ma dowód ze ja zniszczyła jej włosy i pójdzie w Urzęd praw konsumentów. Co mam w tej sytuacji zrobić? Oblokowac niech zostawi komentarz czy zwrócić koszty, czy nic? Bo ona wymusza żeby ja jej zaplacila za przedłużenie włosów, ze nie mogę pracować w tym zawodzie i t d.

Dzień dobry, proszę nie reagować na roszczenia klientki, obcięcie 2 cm nie jest przecież zniszczeniem włosów... Natomiast co do odblokowania jej czy nie - pozostaje to do Pani decyzji. Adw. Elżbieta Walczak

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 stycznia 2023 20:34 Zmodyfikowano dnia: 12 stycznia 2023 20:34 Obejrzało: 90 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, z punktu widzenia prawnego - na tą chwilę czekać na konkretne działania prawne klienta, reagować w zależności od konkretnie zgłoszonych roszeń, z punktu widzenia marketingu/wizerunku - w tym zakresie należy samodzielnie rozważyć, jak można załatwić sprawę polubownie, żeby mimo wszystko nie pozostawiać niezadowolonego klienta. Możliwości jest wiele, ale zależy to od Pani decyzji i możliwości. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 2 z dnia 13 stycznia 2023 10:13 Zmodyfikowano dnia: 13 stycznia 2023 10:13 Obejrzało: 88 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, wydaje się że usługa skrócenia włosów o 2 cm została wykonana zgodnie z prośbą Klientki i odpowiadała dokonanej przez Nią rezerwacji. Jako że Pani Klientka czuje się źle w nowej fryzurze - co nie oznacza samo w sobie, że włosy zostały zniszczone - a sprawa nie została skierowana na drogę sądową ani do Rzecznika Praw Konsumenta, proponuję skorzystać np. mediacji i/lub zaproponować Klientce inną usługę mieszczącą się np. w zbliżonym przedziale cenowym jako rekompensatę. Pozdrawiam, adwokat Barbara J. Bogacka

Odpowiedź nr 3 z dnia 15 stycznia 2023 19:01 Zmodyfikowano dnia: 15 stycznia 2023 20:02 Obejrzało: 83 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.