Pytanie z dnia 12 stycznia 2023
Dzień dobry. Jestem fryzjerem. Mam taki przypadek : Pani się umówiła do mnie na Strzyżenie (2 wizyta juz). Ja obcięłam włosy. Rozmawialiśmy o 2 cm. Wyszła z salonu. Zadowolona. Rozliczona. Po 4 godzinach napisała sms ze czuje się źle z ta długością i fatalnie te włosy obcięte. Przez to ze napisała bardzo grubo i nie sprawiedliwie zablokowałam jej możliwość wystawienia oceny i rezerwacji wizyt u siebie na Booksy. Mówi ze ma dowód ze ja zniszczyła jej włosy i pójdzie w Urzęd praw konsumentów. Co mam w tej sytuacji zrobić? Oblokowac niech zostawi komentarz czy zwrócić koszty, czy nic? Bo ona wymusza żeby ja jej zaplacila za przedłużenie włosów, ze nie mogę pracować w tym zawodzie i t d.
Elżbieta Walczak Radca prawny
WALCZAK Legal
dr. Seweryna Sterlinga 27/29 lok. 803, 90-212 Łódź
Dzień dobry, proszę nie reagować na roszczenia klientki, obcięcie 2 cm nie jest przecież zniszczeniem włosów... Natomiast co do odblokowania jej czy nie - pozostaje to do Pani decyzji. Adw. Elżbieta Walczak
Podziękowałeś prawnikowi
Dzień dobry, z punktu widzenia prawnego - na tą chwilę czekać na konkretne działania prawne klienta, reagować w zależności od konkretnie zgłoszonych roszeń, z punktu widzenia marketingu/wizerunku - w tym zakresie należy samodzielnie rozważyć, jak można załatwić sprawę polubownie, żeby mimo wszystko nie pozostawiać niezadowolonego klienta. Możliwości jest wiele, ale zależy to od Pani decyzji i możliwości. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.
Podziękowałeś prawnikowi
Barbara Joanna Bogacka Adwokat (Od 2019)
Kancelaria Adwokacka Barbara Joanna Bogacka
Widok 8/5, 00-023 Warszawa
Dzień dobry, wydaje się że usługa skrócenia włosów o 2 cm została wykonana zgodnie z prośbą Klientki i odpowiadała dokonanej przez Nią rezerwacji. Jako że Pani Klientka czuje się źle w nowej fryzurze - co nie oznacza samo w sobie, że włosy zostały zniszczone - a sprawa nie została skierowana na drogę sądową ani do Rzecznika Praw Konsumenta, proponuję skorzystać np. mediacji i/lub zaproponować Klientce inną usługę mieszczącą się np. w zbliżonym przedziale cenowym jako rekompensatę. Pozdrawiam, adwokat Barbara J. Bogacka
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.