Pytanie z dnia 28 czerwca 2023

Dzień dobry. Jestem Fryzjerką. Mam pewien problem. Jakiś czas temu obsługiwałam klientkę- koloryzacja. Policzyłam Panią 300zl. Przyznam że miałam wtedy promocje -20% na koloryzację. Nie policzyłam Pani tej promocji i jej narzeczony za to nie poleca moich usług w social mediach, ponaddto pisze że efekt koloryzacji byl słaby i drogi. Klientka wyszla ode mnie zadowolona. Napisałam do niej żeby podała mi nr konta i zwrócę jej różnice tej promocji ale miło by było gdyby napisała dobrą opinię. Nie zwróciłam jej tych kosztów bo nie uzyskałam dobrej opinii.
Na forach internetowych ciągle wypisuje na mój salon. Proszę o pomoc. To moja praca i moje Źródło utrzymania. Przez jego opinie tracę klientki.

Jeśli opinia jest nieprawdziwa to można żądać zmiany lub usunięcia opinii, albowiem taka nieprawdziwa informacja godzi w Panią. Zapraszam do kontaktu.

Odpowiedź nr 1 z dnia 30 czerwca 2023 08:06 Zmodyfikowano dnia: 30 czerwca 2023 08:06 Obejrzało: 140 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.