Pytanie z dnia 06 grudnia 2017
Dzień dobry,
Jestem pracownikiem urzędu od 10 lat - umowa na czas nieokreślony. Nasz wydział jest podzielony na kilka biur a ja jestem zatrudniona w biurze finansów. Przez 1 rok na przełomie 2012-2013 r. pracowałam na zastępstwo w sekretariacie a potem znów wróciłam do swojego biura. Co jakiś czas dostaję ustne polecenie na zastępstwo w sekretariacie z powodu absencji sekretarek. Za trzy lata przechodzę na emeryturę i nie mam siły na obsługę sekretariatu (3 dyrektorów). Ponadto choruję przewlekle na łuszczycowe zapalenie stawów, przez co bywają dni ze mam problemy z chodzeniem. Odmówiłabym polecenia, ale nie wiem czy nie wiąże się to ze zwolnieniem mnie z pracy. Nadmieniam, że w zakresie czynności nie mam obsługi sekretariatu, natomiast na końcu jest zapis: „ wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych, zgodnie z zakresem działania Biura oraz posiadanymi kwalifikacjami”.
Czy pracodawca po odmowie może mnie zwolnić?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.