Pytanie z dnia 19 czerwca 2023

Dzień dobry,
jestem sprzedającym przedsiębiorcą na marketplace Allegro. Mam pytanie odnośnie reklamacji i prawa do reklamacji oraz co zrobić w tej sytuacji.
Klienta zakupiła u nas bagażnik dachowy. W całym zestawie są elementary takie jak bagażnik, mata antypoślizgowa pod bagażnik, pasy transportowe w ilości 4 szt oraz 2 szt zapasowe.
W trakcie podróży jeden z pasów się zerwał, ale Pani w zapasie miała 2 sztuki. Zareklamowała u nas produkt jednak w tej sytuacji nie wiemy jak postąpić. Produkt działa i spełnia swoje zadanie. Wystarczyło skorzystać z zapasowych pasów, ale Pani uparła się że chce zareklamować produkt i się boi go użytkować.

Dzień dobry. Z jakiego powodu doszło do zerwania pasa ?

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 czerwca 2023 23:00 Zmodyfikowano dnia: 20 czerwca 2023 23:00 Obejrzało: 114 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.