Pytanie z dnia 19 czerwca 2023

Dzień dobry,
jestem sprzedającym przedsiębiorcą na marketplace Allegro. Mam pytanie odnośnie reklamacji i prawa do reklamacji oraz co zrobić w tej sytuacji.
Klienta zakupiła u nas bagażnik dachowy. W całym zestawie są elementary takie jak bagażnik, mata antypoślizgowa pod bagażnik, pasy transportowe w ilości 4 szt oraz 2 szt zapasowe.
W trakcie podróży jeden z pasów się zerwał, ale Pani w zapasie miała 2 sztuki. Zareklamowała u nas produkt jednak w tej sytuacji nie wiemy jak postąpić. Produkt działa i spełnia swoje zadanie. Wystarczyło skorzystać z zapasowych pasów, ale Pani uparła się że chce zareklamować produkt i się boi go użytkować.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.