Pytanie z dnia 19 czerwca 2023
Dzień dobry,
jestem sprzedającym przedsiębiorcą na marketplace Allegro. Mam pytanie odnośnie reklamacji i prawa do reklamacji oraz co zrobić w tej sytuacji.
Klienta zakupiła u nas bagażnik dachowy. W całym zestawie są elementary takie jak bagażnik, mata antypoślizgowa pod bagażnik, pasy transportowe w ilości 4 szt oraz 2 szt zapasowe.
W trakcie podróży jeden z pasów się zerwał, ale Pani w zapasie miała 2 sztuki. Zareklamowała u nas produkt jednak w tej sytuacji nie wiemy jak postąpić. Produkt działa i spełnia swoje zadanie. Wystarczyło skorzystać z zapasowych pasów, ale Pani uparła się że chce zareklamować produkt i się boi go użytkować.
Bartosz Kędzierski Adwokat (Od 2013)
Kancelaria Adwokacka Bartosz Kędzierski
Fredry 7/11, 61-701 Poznań
Dzień dobry. Z jakiego powodu doszło do zerwania pasa ?
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.