Pytanie z dnia 17 maja 2020
Dzień dobry . Jestem sprzedawca. Klient który robił u mnie zakupy płacił karta, jednak na terminalu wydrukowała się odmowa. Klient zabrał zakupy i odszedł. Nie zauważyłem odmowy. Czy mogę starać się o ponowne zapłacenie za towar oraz dochodzenie do tego klienta poprzez np. zapis monitoringu?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, może Pan. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Teoretycznie tak, należy go poinformować jak Pan ma namiar inaczej jest to kradzież.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.