Pytanie z dnia 01 kwietnia 2022

Dzień Dobry, jestem w nieco patowej sytuacji. 20 marca złożyłam zamówienie przez Instagram u dziewczyny, która robi naszyjniki. Jest to moje 3 zamówienie wiec jakby nie robiłam tego w ciemno. Specjalnie robiłam je 3tyg przed, bo miał to być prezent. Od tego poniedziałku próbowałam się dobić do dziewczyny wiadomościami. Odpowiedziała mi dopiero w środę, że ma problemy z kontem i dzisiaj (środa) wieczorem podeśle mi jak wyglądają naszyjniki. Oczywiście tak Się nie stało i kontakt całkowicie się urwał. Napisałam wiec, że z racji takiej sytuacji chciałabym zwrot pieniędzy a nie same naszyjniki. Dziewczyna dodała mnie dzisiaj na Facebooku i napisała znowu to samo, że ma problem z kontem. Postawiłam jej ponownie napisać, że naszyjniki już mnie nie interesują i chce odzyskać tylko pieniądze. Oczywiście nie dostałam już żadnej odpowiedzi. Jest to mała kwota bo 73zł ale jednak wciąż są to pieniądze. Dodam jeszcze jeśli to coś może zmienić, że dziewczyna jest niepełnoletnia. Co zrobić w takiej sytuacji

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.