Pytanie z dnia 03 czerwca 2020

Dzień Dobry,

Jestem właścicielką firmy zajmującej się produkcją mebli na wymiar. W lutym zleciliśmy jednej z firm wykonanie cięcia i okleinowania zakupionej przez nas płyty meblowej. Płyta prosto od dostawcy trafiła na adres firmy wykonującej usługę - jej pracownicy ją odbierali. Firma wykonała usługę, za którą uregulowaliśmy 100% przedpłaty. Niestety, towar, który odebraliśmy był zniszczony, każda formatka frontu byłą porysowana i nie nadawała się do zamontowania u klienta, uszkodzenia ewidentnie wynikały z niedbałego wykonania usługi. Odmówiliśmy przyjęcia materiału i zgłosiliśmy mailową reklamację, w odpowiedzi firma uznała reklamację za zasadną i poinformowała, że zakupią nową płytę i wykonają usługę od nowa, twierdząc przy tym, ze płyta przyjechała już uszkodzona, ale to wina ich pracowników, ze tego nie zweryfikowali i nie zgłosili (brak dowodów). Płyta została zamówiona ponownie przez firmę po czym odmówiono wykonania usługi, twierdząc, że nie są w stanie dobrze wykonać usługi na tym materiale, odmówili wykonania zarówno usługi jak i wydania płyty zamówionej w ramach reklamacji, odmówiono również zwrotu kosztu za wykonaną usługę oraz kosztów zniszczonej płyty. Proszę o poradę w jaki sposób można pociągnać firmę do wzięcia odpowiedzialności za zniszczenie materiału i straty oraz zmusić do wypłaty poniesionych kosztów?

Prawdopodobnie konieczne będzie postępowanie sądowe. Gdyby potrzebowali Państwo pomocy, zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam, Piotr Stosio.

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 czerwca 2020 11:55 Zmodyfikowano dnia: 4 czerwca 2020 11:55 Obejrzało: 258 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry nalezy wyliczyć poniesioną szkodę i wezwać ich do zapłaty, a nastepnie skierować pozew do sądu W razie wątpliwości oraz pytań zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 2 z dnia 4 czerwca 2020 11:56 Zmodyfikowano dnia: 4 czerwca 2020 11:56 Obejrzało: 258 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Szanowna Pani, w pierwszej kolejności proszę wycenić szkodę. W kolejnym ruchu wezwać pisemnie do zapłaty z wyznaczeniem terminu, po którym złoży Pani pozew do sądu. W przypadku braku reakcji i spełnienia żądania, pozostanie Pani złożenie pozwu o zapłatę do sądu. Pozdrawiam, adwokat Anna Babiak

Odpowiedź nr 3 z dnia 4 czerwca 2020 12:01 Zmodyfikowano dnia: 4 czerwca 2020 12:01 Obejrzało: 257 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.