Pytanie z dnia 27 stycznia 2017
Dzień dobry
Korzystaliśmy z usług UPC przez kilka lat. Zdecydowaliśmy zmienić operatora na Netię. Netia w naszym imieniu wysłała wypowiedzenie do UPC- dostaliśmy potwierdzenie wysłania wypowiedzenia. UPC twierdzi, że nic nie dostało i każe nam płacić jakieś dziwne opłaty, mimo wyjaśnień na piśmie z naszej strony i przesłania im potwierdzenia wysłanego wypowiedzenia. Co można zrobić i jak teraz zareagować ?
Anna Uznańska Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka adw. Anna Uznańska
al. Mickiewicza 15a, lok.3.2., 90-443 Łódź
Dzień dobry. Czy dawali Państwo Netii pełnomocnictwo do dokonania wypowiedzenia? Dziwne opłaty, tzn. jakie? Czy próbowali to Państwo ustalić z UPC? Czy po przesłaniu potwierdzenia wysłanego wypowiedzenia UPC jeszcze w jakiś sposób odniosło się do tej kwestii? Pozdrawiam, adw. Anna Uznańska
Podziękowałeś prawnikowi
Marcin Kościuk Radca prawny (Od 2015)
Kancelaria Radcy Prawnego Marcin Kościuk Radca Prawny
os. Armii Krajowej 80/4, 61-379 Poznań
Dzień dobry. Czy posiadają Państwo dowód doręczenia wypowiedzenia do UPC oraz dowód jego nadania, czy tylko samą kopie pisma? Co rozumieją Państwo pod pojęciem „dziwne opłaty” (o jakie opłaty chodzi)? Bez odpowiedzi w szczególności na powyższe pytania, niestety nie jestem w stanie Państwu pomóc. Jeżeli byliby Państwo zainteresowani współpracą z moją Kancelarią to zapraszam do kontaktu. Z poważaniem, Marcin Kościuk.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.