Pytanie z dnia 13 października 2021
Dzień dobry, kupiłam auto na firme w salonie opla. Auto co chwilę stało w serwisie, co wyjeżdżało niby naprawione, to wracało na serwis znowu z tym samym lub podobnym problemem. Skończył się okres gwarancji i oddałam auto do serwisu pogwarancyjnego i tam panowie od razu naprawili usterke w oprogramowaniu. Panowie w serwisie pogwaracynjnum wystawili mi też opinie, że ta usterkę można było naprawić dużo wcześniej, że to ona generowała wszystkie problemy z autem więc ASO działało nieudolnie. Przez przestój auta w serwisie poniosłam stratę w postaci straconego czasu pracowników za które place, koszty wynajmu innego samochodu w miejsce tego do niektórych kontraktów oraz stracony zysk, który mógłby być, gdybym to auto miała na chodzie w firmie. CzY mogę pozwać serwis o odszkodowanie ?
Dzień dobry jest możliwość ubiegania się o odszkodowanie w przedstawionym zakresie, konieczne jest jednak wykazanie braku kompetencji czy umiejętności przez poprzedni serwis. W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. radca prawny A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com
Podziękowałeś prawnikowi
Janusz Sawicki Adwokat (Od 1985)
Sawicki&Sawicki Adwokaci i Radcy Prawni SP
Jana Kasprowicza 20/3, 31-523 Kraków
Sz.Pani Wytoczenie sprawy o odszkodowanie jest możliwe ale o szansach na jej powodzenie decydować będzie opinia biegłego d/s samochodowych, który w toku procesu musi być powołany. Jeżeli opinia będzie korzystna sąd powinien uwzględnić powództwo o ile nie w całości to przynajmniej w części dotyczącej kosztów samochodu zastępczego i utraconych dochodów ( o ile te będą należycie udokumentowane ) Jest to trudna sprawa i radzę skorzystać z pomocy adwokata lub radcy prawnego zajmujących się takimi sprawami. z poważaniem : adw Janusz Sawicki janusz.sawicki@adwokatura.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.