Pytanie z dnia 13 października 2021

Dzień dobry, kupiłam auto na firme w salonie opla. Auto co chwilę stało w serwisie, co wyjeżdżało niby naprawione, to wracało na serwis znowu z tym samym lub podobnym problemem. Skończył się okres gwarancji i oddałam auto do serwisu pogwarancyjnego i tam panowie od razu naprawili usterke w oprogramowaniu. Panowie w serwisie pogwaracynjnum wystawili mi też opinie, że ta usterkę można było naprawić dużo wcześniej, że to ona generowała wszystkie problemy z autem więc ASO działało nieudolnie. Przez przestój auta w serwisie poniosłam stratę w postaci straconego czasu pracowników za które place, koszty wynajmu innego samochodu w miejsce tego do niektórych kontraktów oraz stracony zysk, który mógłby być, gdybym to auto miała na chodzie w firmie. CzY mogę pozwać serwis o odszkodowanie ?

Dzień dobry jest możliwość ubiegania się o odszkodowanie w przedstawionym zakresie, konieczne jest jednak wykazanie braku kompetencji czy umiejętności przez poprzedni serwis. W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. radca prawny A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 października 2021 12:26 Zmodyfikowano dnia: 14 października 2021 12:26 Obejrzało: 180 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Sz.Pani Wytoczenie sprawy o odszkodowanie jest możliwe ale o szansach na jej powodzenie decydować będzie opinia biegłego d/s samochodowych, który w toku procesu musi być powołany. Jeżeli opinia będzie korzystna sąd powinien uwzględnić powództwo o ile nie w całości to przynajmniej w części dotyczącej kosztów samochodu zastępczego i utraconych dochodów ( o ile te będą należycie udokumentowane ) Jest to trudna sprawa i radzę skorzystać z pomocy adwokata lub radcy prawnego zajmujących się takimi sprawami. z poważaniem : adw Janusz Sawicki janusz.sawicki@adwokatura.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 14 października 2021 12:27 Zmodyfikowano dnia: 14 października 2021 12:27 Obejrzało: 180 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.