Pytanie z dnia 12 marca 2018
Dzień dobry,
Kupilam laptopa w znanej sieciówce, jednak od początku był wadliwy, mam go 3 miesiące i juz 2 razy oddawalam go na gwarancję a usterka nadal występuje. Czy w tym wypadku mogę wystąpić o wymianę sprzętu na nowy lub zwrot pieniędzy z tytułu rękojmi?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, oczywiście, może Pani skorzystać z uprawnień z rękojmi. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Jolanta Otworowska Adwokat (Od 2009)
Adwokat Otworowska Jolanta. Kancelaria adwokacka
Dworcowa 1, 41-500 Chorzów
Tak
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.