Pytanie z dnia 12 marca 2018

Dzień dobry,
Kupilam laptopa w znanej sieciówce, jednak od początku był wadliwy, mam go 3 miesiące i juz 2 razy oddawalam go na gwarancję a usterka nadal występuje. Czy w tym wypadku mogę wystąpić o wymianę sprzętu na nowy lub zwrot pieniędzy z tytułu rękojmi?

Dzień dobry, oczywiście, może Pani skorzystać z uprawnień z rękojmi. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 marca 2018 13:36 Zmodyfikowano dnia: 12 marca 2018 13:36 Obejrzało: 379 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Tak

Odpowiedź nr 2 z dnia 12 marca 2018 14:21 Zmodyfikowano dnia: 12 marca 2018 14:21 Obejrzało: 376 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.