Pytanie z dnia 12 stycznia 2021

Dzień dobry.

Mam abonament w Orange na firmę (dział. gosp.). W dniu 27 grudnia przestał działać mi telefon. W dniu 29 grudnia odwiozłem go do serwisu i oddałem żądając wymiany na nowy z tytułu rejkojmi. Dany telefon już psuje się całkowicie trzeci raz. Dziś z salonu zadzwoniła Pani (nie było żadnego listu) że telefon oddany do serwisu i po ekspertyzie odmawia serwis naprawiać telefon lecz tylko bezpłatnie go naprawić. Jeżeli ja się nie zgadzam, to odeszlą mi go zepsutego z powrotem bez naprawy.

Czy mogą Państwo doradzać jak rozwiązać daną sprawę? Nadmienie, że jestem z Oławy i że telefon niedługo będzie miał 2 lata, więc kończy się gwarancja

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.