Pytanie z dnia 12 stycznia 2021
Dzień dobry.
Mam abonament w Orange na firmę (dział. gosp.). W dniu 27 grudnia przestał działać mi telefon. W dniu 29 grudnia odwiozłem go do serwisu i oddałem żądając wymiany na nowy z tytułu rejkojmi. Dany telefon już psuje się całkowicie trzeci raz. Dziś z salonu zadzwoniła Pani (nie było żadnego listu) że telefon oddany do serwisu i po ekspertyzie odmawia serwis naprawiać telefon lecz tylko bezpłatnie go naprawić. Jeżeli ja się nie zgadzam, to odeszlą mi go zepsutego z powrotem bez naprawy.
Czy mogą Państwo doradzać jak rozwiązać daną sprawę? Nadmienie, że jestem z Oławy i że telefon niedługo będzie miał 2 lata, więc kończy się gwarancja
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.