Pytanie z dnia 28 października 2022

Dzień dobry mam duży problem sprzedałem auto klientowi wytłumaczyłem co przy aucie było robione i bez żadnych błędów było sprzedane auto wyrejestrowalem po 5 dniach klient się odezwał że chce oddać auto i prosi o zwrot pieniędzy i twierdzi że w drodze powrotnej pokazał się błąd u mechanika był dopiero po 4 dniach od wystąpienia zekomego błędu nie mam pojęcia co zrobić auto wyrejestrowalem a klient chce auto już jutro przywieść

Dzień dobry, to zależy od dokładnej treści umowy oraz rodzaju i przyczyny wady. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 30 października 2022 23:35 Zmodyfikowano dnia: 30 października 2022 23:35 Obejrzało: 134 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.