Pytanie z dnia 28 października 2022
Dzień dobry mam duży problem sprzedałem auto klientowi wytłumaczyłem co przy aucie było robione i bez żadnych błędów było sprzedane auto wyrejestrowalem po 5 dniach klient się odezwał że chce oddać auto i prosi o zwrot pieniędzy i twierdzi że w drodze powrotnej pokazał się błąd u mechanika był dopiero po 4 dniach od wystąpienia zekomego błędu nie mam pojęcia co zrobić auto wyrejestrowalem a klient chce auto już jutro przywieść
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, to zależy od dokładnej treści umowy oraz rodzaju i przyczyny wady. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.