Pytanie z dnia 06 grudnia 2022

Dzień dobry,
Mam pewien kłopot, jak już wynika z tematu, mieszkam vis a vis w bloku z paniami lekkich obyczajów, które przyjmują dość dużo klientów. Sytuacja ta ciągnie się już 2 lata. Nie mam nic do tego w jaki sposób zarabiają, ale coraz częściej mają miejsce bardzo denerwujące, a nawet niebezpieczne sytuacje. Mianowicie klienci bardzo często mylą numer mieszkania, potrafią dzwonić domofonem o 3 w nocy, czy dzwonić dzwonkiem do drzwi. Na początku to nie przeszkadzało, otwieraliśmy z uśmiechem na ustach pytając o co chodzi, a oni speszeni przepraszali i uciekali. Jednak niedawno zdarzyła się taka sytuacja, że jeden z klientów ciągał nam za klamkę, chciał bezpośrednio wejść do koleżanek, lecz pomylił numery. Ta sytuacja powtórzyła się już conajmniej 3-krotnie. Dobrze, że drzwi były zamknięte na klucz, ale co gdyby nie były? Sytuacja jest bardzo niebezpieczna, z sąsiadkami nie da się porozmawiać, unikają nas jak diabeł święconej wody. Czy jest jakaś opcja prawna by to rozwiązać? Zgłosić na policję? Zgłosić do spółdzielni? Jeśli zgłosić, to co powiedzieć, w końcu nikt im nie udowodni.

Dzień dobry, tak, zarówno policja, straż miejska, dzielnicowy, jak i spółdzielnia/wspólnota powinni zostać poinformowani o sytuacji. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 1 z dnia 7 grudnia 2022 15:13 Zmodyfikowano dnia: 7 grudnia 2022 15:13 Obejrzało: 167 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.