Pytanie z dnia 22 kwietnia 2023

Dzień dobry,
Mam problem z biurem podróży. Wczoraj zainteresowała mnie oferta, która telefonicznie wyraziłam chęć uczestnictwa. Została mi przesłana na e-mail umowa, po czym popedzano mnie bym za nią zapłaciła natychmiast. Zapłaciłam, lecz pieniądze i tak nie przeszły, bo był to piątek wieczór. Poproszono mnie o screena przelewu, gdyż pieniądze i tak nie przeszły i nie było potwierdzenia. Umowy w żaden sposób nie podpisywałam.
Następnego dnia, czyli dziś syn złamał nogę i od razu napisałam do tego biura podróży, że rezygnujemy z wycieczki, a przelew anulowalismy. Pani stwierdziła, że muszę natychmiast wpłacić ubezpieczenie za rezygnację i może wtedy organizator nie będzie ode mnie zadał pełnej kwoty. Zadzwoniłam dob organizatorów, okazało się, że wycieczka nie powinna być sprzedana, ponieważ nie było mojego podpisu, nawet elektronicznego, a poza tym nie było żadnej wpłaty... W poniedziałek będą to rozpatrywać. Biuro podróży jednak staje przy swoim, ze muszę zapłacić i organizator twierdzi, że wyraziłam zgodę smsem oraz mailem, więc umowa jest zawarta. Co zrobić w tej sytuacji?

Nic nie robić. Nie płacić.

Odpowiedź nr 1 z dnia 24 kwietnia 2023 13:13 Zmodyfikowano dnia: 24 kwietnia 2023 13:13 Obejrzało: 156 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.