Pytanie z dnia 14 lutego 2023

Dzień dobry, mam problem ze sprzedającym na portalu OLX.pl . Zakupiłam leżak dla dziecka za 600 zł. W opisie był opis producenta oraz ze Pani ocenia na stan bardzo dobry. Było to z odbiorem własnym. Mamy noworodka w domu dlatego maz jadąc do pracy sam pojechał po odbior nie wiedząc tak naprawdę co ustalam ze sprzedającym. Miał tylko mi przekazać produkt. Kiedy przywiózł urządzenie do domu okazało się ze jest niezgodny z opisem. Pytałam się jej w wiadomości czy posiada jakieś mankamenty oraz czy widoczne są ślady użytkowania. Napisała ze ze nie ma wad i żadnych zarysowań. Leżak przyjechał cały porysowany, w jednym miejscu mocowanie pałąka od zabawek ulamane przez co nie trzyma się stabilnie. Sprzęt jest również bardzo brudny o czym Pani sprzedająca nie wspomniała. Wysłałam jej zdjęcia i napisałam ze chciałabym zwrócić produkt bo mnie zwyczajnie oszukała ona natomiast się nie zgadza na zwrot twierdząc ze nie ma gdzie trzymać lezaka w domu i ze ona nie ma czasu bo wyjeżdża na ferie. Później natomiast twierdziła ze to mój maz uszkodził leżak podczas transportu do domu. Chciałabym odzyskać pieniądze od tej kobiety- jakie mam na to szanse ? Co powinnam zrobić w tej sytuacji ?

Dzień dobry można sprawę rozwiązać na drodze karnej lub cywilnej

Odpowiedź nr 1 z dnia 15 lutego 2023 21:31 Zmodyfikowano dnia: 15 lutego 2023 21:31 Obejrzało: 130 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.