Pytanie z dnia 18 maja 2020

Dzień dobry
Mam problem ze swoim numerem na kartę. Od kilku miesięcy jest za granicą i co chwile mam nieczynny numer i nikt się nie może do mnie dodzwonić. Sprawa była kilkukrotnie zgłaszana do biura obsługi i efekt żaden. Z konta znikają mi pieniądze i za każdym razem dzwoniąc na biuro obsługi słyszę różne wersje, krótko mówiąc zbywają mnie. Wiem że nie jestem jedyna osoba która ma ten problem (chodzi o sieć T-mobile). Mam numer objęty umowa na tzw mixa. Chciałabym rozwiązać umowę bez ponoszenia żadnych kosztów. Czy jest to faktycznie możliwe podając powód iż nie mogę korzystać z usług plus fakt że było to zgłaszane do operatora

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.