Pytanie z dnia 21 maja 2018

Dzień dobry, mam problem ze zwrotem kaucji mieszkaniowej. Wyprowadziłam się się wraz z końcem lutego, mimo że umowa była podpisana do końca czerwca (wynajmujący się zgodził). Podczas odbioru mieszkania nie spisaliśmy żadnego protokołu potwierdzającego stanu mieszkania ani nie rozwiązaliśmy umowy. Według umowy z kaucji miały być potrącone ewentualne niedopłaty do rachunków tak więc umówiliśmy się na zwrot po otrzymaniu wszystkich rachunków. Teraz od dwóch miesięcy wynajmujący nie odbiera telefonów i unika kontaktu.

Dzień dobry, a jakie ma Pani dowody na rozwiązanie umowy na mocy porozumienia stron i w czym dokładnie można pomóc ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 maja 2018 14:27 Zmodyfikowano dnia: 22 maja 2018 14:27 Obejrzało: 293 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.