Pytanie z dnia 28 września 2018
Dzień dobry!
Mam pytanie dotyczące ochrony praw konsumenta. Oto jak wygląda sytuacja:
- Zamówił lot balonem.
- Zapłacił 30% od kwoty lotu (600 zl).
- W dniu wyjazdu była zła pogoda, loty przeniesiono
- Za każdym razem, za wszystkimi informacjami musiałem sam dzwonić, pisać i prawie nigdy nie było terminowej odpowiedzi, ustne porozumienia o informowaniu czasu nie wykonywano.
- Chcę odzyskać pieniądze, ponieważ nie podobała mi się jakość usług w zakresie informowania. Do pogody roszczenia nie mam. Lotu nie było.
- Na wszystkie moje argumenty powołują się na złą pogodę i to, że oni wszystko robili zgodnie z ich zwykłymi regułami.
- Cała korespondencja jest.
Po prostu chcę się dowiedzieć czy można odzyskać pieniądze, jeśli nie spodobał usługę, czy nie warto się w to angażować.
Pozdrawiam
Siergei
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jak rozumiem umowa nie została w ogóle wykonana ? A jak uregulowano kwestię wyznaczenia kolejnego terminu lotu ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.