Pytanie z dnia 31 sierpnia 2023
Dzień dobry,
Mam pytanie na taki temat, czy mogę żądać odszkodowania od firmy za długie oczekiwanie na zwrot kosztów? Chodzi o firmę DrSmile. Udało mi się w końcu odzyskać zwrot poniesionych kosztów. Czas na zwrot mieli 60-90 dni. Po 90 dniach zaczęłam do nich znowu pisać, przypominać i dopiero po dwóch tygodniach dostałam ten zwrot. Czyli łącznie czekałam ponad 100 dni. Jak to wygląda ze strony prawnej? Czy mają prawo do przedłużenia czasu zwrotu i czy mogą ponieść za to konsekwencje?
Robert Różycki Radca prawny (Od 2023)
Provis Robert Różycki Kancelaria Radcy Prawnego
Edwarda Habicha 19/77, 02-495 Warszawa
Dzień dobry, generalnie za płatność poza terminem można domagać się płatności odsetek. Odszkodowanie należy się, jeżeli powstała u Pani szkoda, powstała na skutek przeciągającego się zwrotu kapitału. Pozdrawiam,
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.