Pytanie z dnia 31 sierpnia 2023

Dzień dobry,
Mam pytanie na taki temat, czy mogę żądać odszkodowania od firmy za długie oczekiwanie na zwrot kosztów? Chodzi o firmę DrSmile. Udało mi się w końcu odzyskać zwrot poniesionych kosztów. Czas na zwrot mieli 60-90 dni. Po 90 dniach zaczęłam do nich znowu pisać, przypominać i dopiero po dwóch tygodniach dostałam ten zwrot. Czyli łącznie czekałam ponad 100 dni. Jak to wygląda ze strony prawnej? Czy mają prawo do przedłużenia czasu zwrotu i czy mogą ponieść za to konsekwencje?

Dzień dobry, generalnie za płatność poza terminem można domagać się płatności odsetek. Odszkodowanie należy się, jeżeli powstała u Pani szkoda, powstała na skutek przeciągającego się zwrotu kapitału. Pozdrawiam,

Odpowiedź nr 1 z dnia 31 sierpnia 2023 13:59 Zmodyfikowano dnia: 31 sierpnia 2023 13:59 Obejrzało: 218 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.