Pytanie z dnia 12 grudnia 2022
Dzień dobry, mam pytanie o możliwość reklamacji - jestem dostawcą, pośrednikiem w sprzedaży mrożonek - zamówiłem określone mrożonki warzyw o określonym kształcie - sprzedający sprzedał zdjęcie na podstawie, którego się zdecydowałem, warzywa zapakowane trafiły do ostatecznego odbiorcy, który zapłacił wcześniej umówioną cenę. Okazało się jednak, że po rozpakowaniu samochodu - warzywa są
w zupełnie innym kształcie niż na zdjęciu przesłanym przez sprzedającego, co w tym przypadku ma znaczenie. Ostateczny odbiorca chce obniżenia ceny sprzedaży i zwrotu ode mnie określonej kwoty, jednocześnie firma, od której zamówiłem brokuł twierdzi, że wprowadzające w błąd zdjęcie nie jest podstawą do reklamacji? Co mogę zrobić?
Marcin Kozłowski Radca prawny (Od 2019)
Kancelaria Radcy Prawnego Marcin Kozłowski
Al. Kościuszki 59/61 lok. 205, 90-514 Łódź
Dzień dobry. Jeżeli druga strona wykonała świadczenie nienależycie, można żądać od niej zwrotu części świadczenia, skoro poniósł Pan szkodę. Zapraszam do kontaktu - przeanalizuję dokładnie sprawę, m.kozlowski@ewslegal.pl, r.pr. Marcin Kozłowski
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.