Pytanie z dnia 12 grudnia 2022

Dzień dobry, mam pytanie o możliwość reklamacji - jestem dostawcą, pośrednikiem w sprzedaży mrożonek - zamówiłem określone mrożonki warzyw o określonym kształcie - sprzedający sprzedał zdjęcie na podstawie, którego się zdecydowałem, warzywa zapakowane trafiły do ostatecznego odbiorcy, który zapłacił wcześniej umówioną cenę. Okazało się jednak, że po rozpakowaniu samochodu - warzywa są
w zupełnie innym kształcie niż na zdjęciu przesłanym przez sprzedającego, co w tym przypadku ma znaczenie. Ostateczny odbiorca chce obniżenia ceny sprzedaży i zwrotu ode mnie określonej kwoty, jednocześnie firma, od której zamówiłem brokuł twierdzi, że wprowadzające w błąd zdjęcie nie jest podstawą do reklamacji? Co mogę zrobić?

Dzień dobry. Jeżeli druga strona wykonała świadczenie nienależycie, można żądać od niej zwrotu części świadczenia, skoro poniósł Pan szkodę. Zapraszam do kontaktu - przeanalizuję dokładnie sprawę, m.kozlowski@ewslegal.pl, r.pr. Marcin Kozłowski

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 stycznia 2023 13:31 Zmodyfikowano dnia: 12 stycznia 2023 13:31 Obejrzało: 161 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.