Pytanie z dnia 29 maja 2020
Dzień dobry
Mam pytanie odnośnie zwalszowania mojego podpisu przez kierownika w firmie i złożenia go w kadrach.
Chodzi o rezygnację z PPK do których przystąpiłem, a przez przypadek dzwoniąc do firmy dowiedziałem się że w firmie jest złożone pismo z moim podpisem o rezygnacji z PPK o czym poinformowała mnie Pani z którą telefonicznie rozmawiałem. Osobiście nigdy takiego pisma nie podpisywałem. Poprosiłem o przesłanie tego pisma na mejla.
Co w takiej sytuacji można zrobić, jakie są możliwości prawne.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Dzień dobry nalezy zawiadomić przełożonego i ewentualnie organy ścigania. W razie wątpliwości oraz pytań zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com
Podziękowałeś prawnikowi
dr n. pr. Arkadiusz Polański Adwokat
Kancelaria Adwokacka Adwokat dr Arkadiusz Polański
Planty 16c/6a, 25-502 Kielce
Dzień dobry, są duże możliwości prawne, proponuję jednak złożyć zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa przez taką osobę do prokuratury. Moja kancelaria zajmuje się tego typu sprawami, zapraszam do kontaktu pod nr tel. 782 082 575, e-mail: drapolanski@gmail.com. Zapraszam
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.