Pytanie z dnia 29 maja 2020

Dzień dobry
Mam pytanie odnośnie zwalszowania mojego podpisu przez kierownika w firmie i złożenia go w kadrach.
Chodzi o rezygnację z PPK do których przystąpiłem, a przez przypadek dzwoniąc do firmy dowiedziałem się że w firmie jest złożone pismo z moim podpisem o rezygnacji z PPK o czym poinformowała mnie Pani z którą telefonicznie rozmawiałem. Osobiście nigdy takiego pisma nie podpisywałem. Poprosiłem o przesłanie tego pisma na mejla.
Co w takiej sytuacji można zrobić, jakie są możliwości prawne.
Z góry dziękuję za odpowiedź.

Dzień dobry nalezy zawiadomić przełożonego i ewentualnie organy ścigania. W razie wątpliwości oraz pytań zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 maja 2020 13:36 Zmodyfikowano dnia: 29 maja 2020 13:36 Obejrzało: 225 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, są duże możliwości prawne, proponuję jednak złożyć zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa przez taką osobę do prokuratury. Moja kancelaria zajmuje się tego typu sprawami, zapraszam do kontaktu pod nr tel. 782 082 575, e-mail: drapolanski@gmail.com. Zapraszam

Odpowiedź nr 2 z dnia 31 maja 2020 15:49 Zmodyfikowano dnia: 31 maja 2020 15:49 Obejrzało: 213 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.