Pytanie z dnia 26 września 2020
Dzień dobry!
Mam pytanie: opłacony nowy samochód w salonie firmowym oferującym pełny wachlarz ofert w tym możliwość ubezpieczenia pojazdu, Rejestracja w dniu 22.08. Pojazd nadal w salonie - nie jest jeszcze odebrany. Na żadnym etapie zakupu, w tym - wstępnej rozmowy - nie udzielono informacji o konieczności wykupienia OC i AC najpóźniej do chwili rejestracji. W obecnej sytuacji nałożona będzie kara przez UFG wynosząca 2600 zł za zwłokę 4 dni. Po czyjej stronie jest wina i w jaki sposób uniknąć/zminimalizować karę? Z poważaniem! Agata
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.