Pytanie z dnia 15 października
Dzień dobry,
Mam pytanie z zakresu UOKIK.
Zamontowaliśmy fotowoltaikę. Data na fakturze to 1.02.2022r. Firma, z którą współpracowaliśmy dała 2 lata rękojmi. Po tym czasie już nasz bezpośredni kontakt z producentem.
W tym czasie panele popękały od spodu. Zgłosiliśmy to firmie 5.12.2023r.
20.03.2024r. otrzymaliśmy informację od firmy, że producent odrzucił reklamację. Odwołali się, 6.09.2024r. przyszedł list, że ponownie odrzucono reklamację oraz, że czas rękojmi od firmy minął i już nie będą zajmować się tą sprawą.
Czy możemy w jakiś sposób występować o zwrot jakichś kosztów naprawy lub dalsze kroki odnośnie rękojmi, jeśli wszystko zostało zgłoszone w czasie deklarowanego czasu? Co najlepiej teraz z tym zrobić?
Z góry dziękuję za porady.
Tomasz R. Weigt Adwokat (Od 1997)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. Sprawa wymaga bardziej szczegółowej analizy. Zapraszam do kontaktu na adres e-mail kancelarii: weigt@post.pl. Przeanalizuję dokumenty zgromadzone w sprawie, przedstawię Państwu możliwości działania i wycenię ewentualną usługę. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.