Pytanie z dnia 15 października

Dzień dobry,
Mam pytanie z zakresu UOKIK.
Zamontowaliśmy fotowoltaikę. Data na fakturze to 1.02.2022r. Firma, z którą współpracowaliśmy dała 2 lata rękojmi. Po tym czasie już nasz bezpośredni kontakt z producentem.
W tym czasie panele popękały od spodu. Zgłosiliśmy to firmie 5.12.2023r.
20.03.2024r. otrzymaliśmy informację od firmy, że producent odrzucił reklamację. Odwołali się, 6.09.2024r. przyszedł list, że ponownie odrzucono reklamację oraz, że czas rękojmi od firmy minął i już nie będą zajmować się tą sprawą.
Czy możemy w jakiś sposób występować o zwrot jakichś kosztów naprawy lub dalsze kroki odnośnie rękojmi, jeśli wszystko zostało zgłoszone w czasie deklarowanego czasu? Co najlepiej teraz z tym zrobić?
Z góry dziękuję za porady.

Dzień dobry. Sprawa wymaga bardziej szczegółowej analizy. Zapraszam do kontaktu na adres e-mail kancelarii: weigt@post.pl. Przeanalizuję dokumenty zgromadzone w sprawie, przedstawię Państwu możliwości działania i wycenię ewentualną usługę. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 października 2024 14:34 Zmodyfikowano dnia: 16 października 2024 14:34 Obejrzało: 8 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.