Pytanie z dnia 25 maja 2020
Dzień dobry mam taki problem 2 tyg temu placilam w ajencji rachunki w tym czynsz do właścicieli mieszkania. Problem w tym, że pracownica tej ajencji wysłała pieniądze na zły numer konta. I do chwili obecnej te pieniądze nie zostały nam zwrócone. Pracownica gdy zgłosiliśmy że pieniądze nie doszły potwierdziła swój błąd że na inne konto poszły i że od razu zrobi przelew do właścicieli po kilku dniach jak zadzwoniłam okazało się że nie wysłała bo stwierdziła że widocznie te pieniądze jeszcze nie wróciły po czym znowu powiedziała że wyśle ale niesty pieniędzy nadal nie ma ciągle nas zwodzi że wyśle i kończy się na tym że nie wysyła. Co możemy w tej sytuacji zrobić. Bardzo proszę o odpowiedź Monika
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, a w jaki sposób pracownica potwierdziła, że to jej błąd ? Czy to Państwo daliście blankiet wpłaty z błędem, czy ona źle wpisała dane ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.