Pytanie z dnia 25 maja 2020

Dzień dobry mam taki problem 2 tyg temu placilam w ajencji rachunki w tym czynsz do właścicieli mieszkania. Problem w tym, że pracownica tej ajencji wysłała pieniądze na zły numer konta. I do chwili obecnej te pieniądze nie zostały nam zwrócone. Pracownica gdy zgłosiliśmy że pieniądze nie doszły potwierdziła swój błąd że na inne konto poszły i że od razu zrobi przelew do właścicieli po kilku dniach jak zadzwoniłam okazało się że nie wysłała bo stwierdziła że widocznie te pieniądze jeszcze nie wróciły po czym znowu powiedziała że wyśle ale niesty pieniędzy nadal nie ma ciągle nas zwodzi że wyśle i kończy się na tym że nie wysyła. Co możemy w tej sytuacji zrobić. Bardzo proszę o odpowiedź Monika

Dzień dobry, a w jaki sposób pracownica potwierdziła, że to jej błąd ? Czy to Państwo daliście blankiet wpłaty z błędem, czy ona źle wpisała dane ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 maja 2020 08:50 Zmodyfikowano dnia: 26 maja 2020 08:50 Obejrzało: 261 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.