Pytanie z dnia 24 maja 2020
Dzień dobry mam taki problem 2 tyg temu placilam w ajencji rachunki w tym czynsz do właścicieli mieszkania. Problem w tym, że pracownica tej ajencji wysłała pieniądze na zły numer konta. I do chwili obecnej te pieniądze nie zostały nam zwrócone. Pracownica gdy zgłosiliśmy że pieniądze nie doszły potwierdziła swój błąd że na inne konto poszły i że od razu zrobi przelew do właścicieli po kilku dniach jak zadzwoniłam okazało się że nie wysłała bo stwierdziła że widocznie te pieniądze jeszcze nie wróciły po czym znowu powiedziała że wyśle ale niesty pieniędzy nadal nie ma ciągle nas zwodzi że wyśle i kończy się na tym że nie wysyła. Co możemy w tej sytuacji zrobić. Bardzo proszę o odpowiedź Monika
Dzień dobry ajencja powinna przelać należność na właściwe konto z własnych środków i wystąpić o zwrot środków z konta na które wpłacono pomyłkowo W razie wątpliwości oraz pytań zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com
Podziękowałeś prawnikowi
Tomasz Kubata Adwokat (Od 2023)
Kancelaria Adwokacka adwokat Tomasz Kubata
Strzegomska 42AB lok. 7 (I p.), 53-611 Wrocław
Należy tutaj zadziałać wieloetapowo,tj. zgłosić reklamację do podmiotu wykonującego przelew z żądaniem o zwrot, a jeśli to nie przyniesie skutku to zweryfikować kto otrzymał przelew i wezwać do zwrotu środków.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.