Pytanie z dnia 24 maja 2020

Dzień dobry mam taki problem 2 tyg temu placilam w ajencji rachunki w tym czynsz do właścicieli mieszkania. Problem w tym, że pracownica tej ajencji wysłała pieniądze na zły numer konta. I do chwili obecnej te pieniądze nie zostały nam zwrócone. Pracownica gdy zgłosiliśmy że pieniądze nie doszły potwierdziła swój błąd że na inne konto poszły i że od razu zrobi przelew do właścicieli po kilku dniach jak zadzwoniłam okazało się że nie wysłała bo stwierdziła że widocznie te pieniądze jeszcze nie wróciły po czym znowu powiedziała że wyśle ale niesty pieniędzy nadal nie ma ciągle nas zwodzi że wyśle i kończy się na tym że nie wysyła. Co możemy w tej sytuacji zrobić. Bardzo proszę o odpowiedź Monika

Dzień dobry ajencja powinna przelać należność na właściwe konto z własnych środków i wystąpić o zwrot środków z konta na które wpłacono pomyłkowo W razie wątpliwości oraz pytań zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 maja 2020 17:02 Zmodyfikowano dnia: 25 maja 2020 17:02 Obejrzało: 230 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Należy tutaj zadziałać wieloetapowo,tj. zgłosić reklamację do podmiotu wykonującego przelew z żądaniem o zwrot, a jeśli to nie przyniesie skutku to zweryfikować kto otrzymał przelew i wezwać do zwrotu środków.

Odpowiedź nr 2 z dnia 25 maja 2020 21:28 Zmodyfikowano dnia: 25 maja 2020 21:28 Obejrzało: 230 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.