Pytanie z dnia 10 października 2018

Dzień dobry, mamy problem z otrzymaniem zwrotu kaucji. Mieszkanie opuscilismy w maju spisując protokół zdawczo-odbiorczy.. Teraz właścicielka wysyła nam maile, ze nowi lokatorzy zgłaszają jej nowe uszkodzenia, których nie bylo w chwili naszej wyprowadzki a chce obciążyć nas kosztami. Za powód opóźnienia zwrotu kaucji podaje niedziałające liczniki wody i brak mozliwosci rozliczenia. Prosze o poradę jak wyegzekwować zwrot kaucji.

Dzień dobry, zasadniczo droga jest zawsze jednakowa - wezwanie do zapłaty, a potem, w braku zapłaty - pozew do sądu. Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska

Odpowiedź nr 1 z dnia 10 października 2018 12:57 Zmodyfikowano dnia: 10 października 2018 12:57 Obejrzało: 217 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Prosze wezwać do zwrotu kaucji i wyznaczyć termin 7 dniowy oraz wskazać numer rach. pod rygorem skierowania sprawy na drogę postępownia sądowego. Jeśli przy wyprowadzce , a było to juz dawno, nie było żadnych uszkodzeń to teraz właścicielka musi udownić , że uszkodzenia powstały z Państwa winy . Kaucja powinna być rozliczona w terminie miesiąca od dnia opuszczenia lokalu. W razie pomocy prosze o kontakt: kancelaria@janiszewska.eu

Odpowiedź nr 2 z dnia 10 października 2018 12:58 Zmodyfikowano dnia: 10 października 2018 12:58 Obejrzało: 217 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.