Pytanie z dnia 10 października 2018
Dzień dobry, mamy problem z otrzymaniem zwrotu kaucji. Mieszkanie opuscilismy w maju spisując protokół zdawczo-odbiorczy.. Teraz właścicielka wysyła nam maile, ze nowi lokatorzy zgłaszają jej nowe uszkodzenia, których nie bylo w chwili naszej wyprowadzki a chce obciążyć nas kosztami. Za powód opóźnienia zwrotu kaucji podaje niedziałające liczniki wody i brak mozliwosci rozliczenia. Prosze o poradę jak wyegzekwować zwrot kaucji.
Agata Paplińska Adwokat (Od 2018)
Kancelaria Adwokacka Agata Paplińska
Warszawska 91 lok. 2, 05-092 Łomianki
Dzień dobry, zasadniczo droga jest zawsze jednakowa - wezwanie do zapłaty, a potem, w braku zapłaty - pozew do sądu. Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska
Podziękowałeś prawnikowi
Danuta Janiszewska Radca prawny (Od 2011)
Kancelaria Radcy Prawnego Danuta Janiszewska
Komandorska, 69, 80-299 Gdańsk
Prosze wezwać do zwrotu kaucji i wyznaczyć termin 7 dniowy oraz wskazać numer rach. pod rygorem skierowania sprawy na drogę postępownia sądowego. Jeśli przy wyprowadzce , a było to juz dawno, nie było żadnych uszkodzeń to teraz właścicielka musi udownić , że uszkodzenia powstały z Państwa winy . Kaucja powinna być rozliczona w terminie miesiąca od dnia opuszczenia lokalu. W razie pomocy prosze o kontakt: kancelaria@janiszewska.eu
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.