Pytanie z dnia 04 września 2017

Dzień dobry,

Mąż kupił garnitur w sklepie 2tyg. temu. Garnitur został zamówiony przez pracownika sklepu i przesłany na adres domowy. Od pracownika sklepu otrzymaliśmy telefon do pracowni krawieckiej współpracującej z firmą, która miała dokonać poprawek. Garnitur został odebrany w ostatni piątek z pracowni. Nie był ubierany w sobotę i niedziele. W poniedziałek zauważałam dwa przecięcia na rękawie, których wydaję mi się nie da się naprawić. Garnitur musiał zostać uszkodzony w pracowni. Gdzie powinniśmy reklamować garnitur? W zakładzie czy sklepie? Jakie mamy szanse na naprawę, zwrot kosztów?

Z góry dziękuje.
M.A

Dzień dobry, roszczenie należy złościć do pracowni. Mogą Państwo żądać naprawy a jeżeli nie będzie to możliwie to zwrotu kosztów. Trudno ocenić szanse, ale jeżeli garnitur nie był zakładany to jest duże prawdopodobieństwo uwzględnienia Państwa reklamacji. Pozdrawiam, Kamil Wasilewski

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 września 2017 11:28 Zmodyfikowano dnia: 4 września 2017 11:28 Obejrzało: 230 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.