Pytanie z dnia 04 września 2017
Dzień dobry,
Mąż kupił garnitur w sklepie 2tyg. temu. Garnitur został zamówiony przez pracownika sklepu i przesłany na adres domowy. Od pracownika sklepu otrzymaliśmy telefon do pracowni krawieckiej współpracującej z firmą, która miała dokonać poprawek. Garnitur został odebrany w ostatni piątek z pracowni. Nie był ubierany w sobotę i niedziele. W poniedziałek zauważałam dwa przecięcia na rękawie, których wydaję mi się nie da się naprawić. Garnitur musiał zostać uszkodzony w pracowni. Gdzie powinniśmy reklamować garnitur? W zakładzie czy sklepie? Jakie mamy szanse na naprawę, zwrot kosztów?
Z góry dziękuje.
M.A
Kamil Wasilewski Adwokat (Od 2014)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Kamil Wasilewski
Grunwaldzka 517 C/29, 62-064 Poznań
Dzień dobry, roszczenie należy złościć do pracowni. Mogą Państwo żądać naprawy a jeżeli nie będzie to możliwie to zwrotu kosztów. Trudno ocenić szanse, ale jeżeli garnitur nie był zakładany to jest duże prawdopodobieństwo uwzględnienia Państwa reklamacji. Pozdrawiam, Kamil Wasilewski
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.