Pytanie z dnia 25 kwietnia 2023
Dzień dobry
Miałam dzisiaj bardzo nietypowa sytuacje , mój samochód pokazywał zasięg 45 km wiec podjechałam na stacje paliw , poprosiłam pracownika przy dystrybutorze o nalaniem paliwa za 50 zł po czym poszłam zapłacić . Wróciłam odpalam silnik a samochód nadal pokazywał zasięg 45 km . Pomyślałam zawiesił się panie zaraz podskoczy jak ruszę ale nie , zasięg paliwa zaczął spadać . Gdy spadł do 10 km postanowiłam zatankować jeszcze raz za 50 zł i wtedy faktycznie zasięg się podniosą o odpowiednia liczbę km . Jestem pewna że pracownik stacji mnie oszukał i zamiast wlać mi paliwo wlał go sobie do jakiejś banki ( samochód stał tak ze nie było widać jak nalewa i w którym miejscu jest pistolet ) co mogę zrobić w tej sprawi . Jakimi argumentami się posłużyć aby zwrócił mi paliwo . Zakłada ze przeglą kamer nic nie da , panie pracownik wie jak to zrobić aby nie było widać . Prosze o poradę , noe chodzi o 50 zł ale o zachowanie człowieka
Dzień dobry. To jest niezwykle nieuczciwe zachowanie pracownika stacji paliw i rozumiem, dlaczego czujesz się oszukana. W takiej sytuacji, najlepszym krokiem byłoby skontaktowanie się z zarządcą stacji paliw lub właścicielem i przedstawienie swojego przypadku. Możesz opisać dokładnie, co się stało i jak pracownik zareagował, kiedy zwróciłaś uwagę na niewłaściwe wyświetlanie zasięgu. Powinnaś też powiedzieć, że nie jesteś zadowolona z zachowania pracownika i że chcesz, aby stacja paliw zwróciła ci pieniądze za paliwo, które zostało ci nienalewane. Jako dowód swojego stanowiska możesz przedstawić fakt, że zasięg Twojego samochodu rzeczywiście wzrósł po ponownym tankowaniu. Możesz też powiedzieć, że nie jesteś zadowolona z obsługi i rozważysz zmianę stacji paliw, jeśli sprawa nie zostanie rozwiązana w sposób satysfakcjonujący dla Ciebie. Jeśli zarządca stacji paliw odmówi zwrotu pieniędzy lub nie zaoferuje innej rekompensaty, możesz skontaktować się z lokalnym biurem ochrony konsumentów lub inną odpowiednią organizacją, która pomoże Ci w rozwiązaniu tej sprawy. Pozdrawiamy
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.