Pytanie z dnia 02 kwietnia 2023

Dzień dobry. Miałam wykonywany zabieg nanoplastii (prostowania włosów), ale zabieg został wykonany niepoprawnie, bo nie przyniósł efektu. Wcześniej miałam już robiony taki zabieg, w innym salonie, i wówczas efekt był spektakularny. Zgłosiłam reklamacje do salonu, ale fryzjerka twierdzi, że to moja wina, że nie ma efektów zabiegu. Co mogę zrobić, aby uzyskać zwrot pieniędzy za źle wykonaną usługę? Dodatkowo włosy po zabiegu są w gorszym stanie niż wcześniej.

Dzień dobry, proszę wezwać pisemnie salon do zwrotu środków, być może to wywrze odpowiedni efekt psychologiczny. Natomiast jeśli Pani włosy są w gorszym stanie i wymagają leczenie/pielęgnacji to w takim wezwaniu może Pani również wezwać ten feralny salon do zwrotu poniesionych przez Panią środków, jakie musiała Pani ponieść celem doprowadzenia włosów do poprzedniego, prawidłowego stanu. Adw. Elżbieta Walczak

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 kwietnia 2023 22:22 Zmodyfikowano dnia: 3 kwietnia 2023 22:22 Obejrzało: 128 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.