Pytanie z dnia 14 października 2021
Dzień dobry, moje pytanie dotyczy prawa pracy. Jestem zatrudniona w salonie samochodowym, prowadzę dzialnosc gospodarcza. Po wydaniu dla klienta samochodu jesteśmy zobowiązani do dostarczenia wszytskich niezbędnych dokumentów, dokumenty są sprawdzane przez osobe ktora sprawdza czy wszytsko się zgadza po czym jeśli jest wszytsko ok wgrywa je do systemu. Niestety niektóre dokumenty nie zostały dokładnie sprawdzone a mimo to zostały wgrane przez osobe za to odpowiedzialna. Otrzymaliśmy pismo o zwrot pieniędzy za błędy w dokumentach. Moje pytanie jest takie czy osoba która wgrywa dokumenty powinna oddać pieniadze czy ja jako handlowiec?
Daniel Gola Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Daniel Gola
Partyzantów 17B, 32-700 Bochnia
Dzień dobry, sprawa jest raczej złożona, wymaga rozmowy, zapraszam do kontaktu: gola@danielgola.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.