Pytanie z dnia 25 września 2020

Dzień dobry,

Nazywam się Grzegorz

27 sierpnia 2020 roku przedłużyłem umowę w salonie Play w Opolu Lubelskim i zakupiłem do niej telefon Samsung Galaxy A21s.

Po pierwszym ładowaniu telefon padł i 1 września w powyższym salonie została złożona reklamacja, z żądaniem wymiany na nowe urządzenie bez wad.

4 września otrzymałem telefonicznie informację, że reklamacja została uwzględniona i w ciągu 10 dni otrzymam nowe urządzenie.

Od tego czasu minęło już 21 dni temu, czyli trzy tygodnie, a ja nie tylko nie otrzymałem nowego urządzenia, ale także w powyższym salonie i Biurze Obsługi Klienta nie mogę uzyskać informacji czy urządzenie zostało już wysłane lub kiedy ewentualnie to nastąpi.

Jakie kroki mogę teraz podjąć? Czy są podstawy do rozwiązania umowy z winy operatora?

Z wyrazami szacunku
Grzegorz

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.