Pytanie z dnia 25 września 2020
Dzień dobry,
Nazywam się Grzegorz
27 sierpnia 2020 roku przedłużyłem umowę w salonie Play w Opolu Lubelskim i zakupiłem do niej telefon Samsung Galaxy A21s.
Po pierwszym ładowaniu telefon padł i 1 września w powyższym salonie została złożona reklamacja, z żądaniem wymiany na nowe urządzenie bez wad.
4 września otrzymałem telefonicznie informację, że reklamacja została uwzględniona i w ciągu 10 dni otrzymam nowe urządzenie.
Od tego czasu minęło już 21 dni temu, czyli trzy tygodnie, a ja nie tylko nie otrzymałem nowego urządzenia, ale także w powyższym salonie i Biurze Obsługi Klienta nie mogę uzyskać informacji czy urządzenie zostało już wysłane lub kiedy ewentualnie to nastąpi.
Jakie kroki mogę teraz podjąć? Czy są podstawy do rozwiązania umowy z winy operatora?
Z wyrazami szacunku
Grzegorz
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.