Pytanie z dnia 08 listopada 2020
Dzień dobry.
Od 20.08.2020r jestem zatrudniona na umowę o pracę w sklepie monopolowym. Pracujemy we 2 os. od 7-15, 15-23.
Treść zapisu umowy brzmi:
"Na podstawie Art.29 par.3 K.P.
Pracownika obowiązuje 8h doba i przeciętnie 40h tygodniowa norma pracy, przy zachowaniu 5 dniowego tyg. pracy a okres rozliczeniowy wynosi 4 miesiące.
Wynagrodzenie za pracę to minimalne wynagrodzenie za pracę"
Moje pytanie jest następujące:
Czy wogule pracodawca w tym przypadku pracy może zastosować taki okres rozliczeniowy, jak powinny być wypłacane godziny ponad ustawowe (50%, 100%), w dodatku wynagrodzenie otrzymuje w kopercie i nigdzie nie odnotowuje jego otrzymania a jak widać ma poniższym zestawieniu godzin to przez pewien czas pracowałam bez umowy. Nie mam nawet szans na urlop czy wolne. Proszę o pomoc jak mogę rozwiązać owy problem z pracodawca i czy jest szansa na odszkodowanie przed sądem pracy???
*LIPIEC (08.07 - 30.07) - NA CZARNO!!!
- 18dni / 144h (robocze)
- 3dni / 24h (soboty)
= (168h)
*SIERPIEŃ (01.08 - 19.08) - NA CZARNO!!!
- 14dni / 112h (robocze)
- 2dni / 16h (soboty)
= (128h)
1.SIERPIEŃ (20.08 - 31.08) - NA UMOWĘ!!!
- 8dni / 64h (robocze)
- 2dni / 16h (sobota)
- 1dzień / 10h (niedziela)
= 218h
2.WRZESIEŃ:
- 22dni / 176h (robocze)
- 3dni / 24h (soboty)
= (200h)
3.PAŹDZIERNIK:
- 22dni / 176h (robocze)
- 5dni / 40h (soboty)
= (216h)
4.LISTOPAD:
- 20dni / 160h (robocze)
- 4dni / 32h (soboty)
= (192h)
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.