Pytanie z dnia 26 września 2017
Dzień dobry,
Od dwóch lat walczymy z firmą która układała kostkę o jej wymianę. Właściciel ciągle się miga, twierdzi że wadliwość materiału czyli kostki to nie jego odpowiedzialność, a firma która dostarcza mu produkt nie chce z nim rozmawiać. Czy firma nie odpowiada za jakośc produktu z którego korzysta? Jakie mamy możliwości wyegzekwowania wymiany kostki czy jakiejkolwiek rekompensaty?
Dziękuję za pomoc.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, a kto tę kostkę zakupił ? Na czym polega wadliwość kostki ? Czy wysyłaliście Państwo jakieś oficjalne pisma w tej sprawie ? Kiedy i do kogo ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.