Pytanie z dnia 01 marca
Dzień dobry. Oddałam laptopa na gwarancję do Media Expert. Po dwóch dniach zadzwonili i stwierdzili że został on zalany kilkukrotnie i naprawa to 1000 zł albo mogą mi go zwrócić zepsutego za 150 zł z racji na ich serwis. I powiedz mi czy takie coś jest wgl zgodne z prawem? Nikt mi przy przyjmowaniu gwarancji nie powiedział że w momencie jeśli stwierdzą moją winę w tym to będę musiała jeszcze dopłacać żeby mi go oddali niedziałającego, nie było o tym słowa, po prostu to był standardowy zwrot na gwarancji.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, proszę się zapoznać z kartą gwarancyjną, regulaminem i potwierdzeniem przekazania sprzętu na gwarancji. Jeśli rzeczywiście nie było tam informacji o odpłatności badania, to nie ma obowiązku ponoszenia kosztów. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Dzień dobry, ale na gwarancji można naprawić usterki, które powstały dlatego, że sprzęt był wadliwy, a nie dlatego, że został zalany. Więc nie ma podstaw do darmowej naprawy sprzętu na gwarancji, jeśli to Pani go zalała i teraz szwankuje. Adw. Elżbieta Walczak
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.