Pytanie z dnia 01 marca

Dzień dobry. Oddałam laptopa na gwarancję do Media Expert. Po dwóch dniach zadzwonili i stwierdzili że został on zalany kilkukrotnie i naprawa to 1000 zł albo mogą mi go zwrócić zepsutego za 150 zł z racji na ich serwis. I powiedz mi czy takie coś jest wgl zgodne z prawem? Nikt mi przy przyjmowaniu gwarancji nie powiedział że w momencie jeśli stwierdzą moją winę w tym to będę musiała jeszcze dopłacać żeby mi go oddali niedziałającego, nie było o tym słowa, po prostu to był standardowy zwrot na gwarancji.

Dzień dobry, proszę się zapoznać z kartą gwarancyjną, regulaminem i potwierdzeniem przekazania sprzętu na gwarancji. Jeśli rzeczywiście nie było tam informacji o odpłatności badania, to nie ma obowiązku ponoszenia kosztów. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 marca 2024 19:18 Zmodyfikowano dnia: 3 marca 2024 19:18 Obejrzało: 166 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, ale na gwarancji można naprawić usterki, które powstały dlatego, że sprzęt był wadliwy, a nie dlatego, że został zalany. Więc nie ma podstaw do darmowej naprawy sprzętu na gwarancji, jeśli to Pani go zalała i teraz szwankuje. Adw. Elżbieta Walczak

Odpowiedź nr 2 z dnia 3 marca 2024 21:54 Zmodyfikowano dnia: 3 marca 2024 21:54 Obejrzało: 164 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.