Pytanie z dnia 06 grudnia 2017
Dzień dobry, otrzymałam do zapłaty fakturę za abonament telefoniczny w Orange ponad 250 zł wyższy niż powinnam. W listopadzie byłam na Cyprze (cześć europejska) , roaming jest darmowy, internet jest jak w taryfie w kraju takie tez informacje dostałam u konsultanta przed wyjazdem ze nie mam się czym martwić. Teraz przy wyjaśnianiu sprawy okazało się ze operator łączył się z najsilniejszym sygnałem a ten był w Turcji - co jest niedorzeczne moim zdaniem. Ze nie byłam na terenie Turcji mogę potwierdzić tym ze nie mam nawet paszportu, Orange reklamacji nie uznało. Nie mam obowiązku znać operatorów czy to turecki czy to cypryjski, łączyłam soe automatycznie z internetem bez wyboru operatorów. Nikt mnie nie poinformował gdy pytałam co muszę zrobić by korzystać z internetu bez opłat. Proszę o pomoc czym mogę się wspomóc w tej sprawie jakimi
Przepisami? Czy mogę złożyć
Skargę do
Uokik czy może jakiejś jednostki nadrzędnej usług telekomunikacyjnych ? Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam,
Magdalena Wasielewska
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.