Pytanie z dnia 26 czerwca 2017

Dzień dobry,

padłem ofiarą nieuczciwego mechanika. Na początku czerwca kupiłem używane auto. Chciałem w nim wymienić kilka rzeczy więc oddałem go do mechanika. Mechanik przetrzymywał mi auto 8 dni - tłumacząc się, że coś znów znalazł do naprawy albo, że czeka na jakieś części. Kiedy wreszcie odzyskałem auto, po przejechaniu 2 skrzyżowań zapaliła mi się kontrolka silnika. Oczywiście podjąłem próbę zareklamowania usterki ( auto było naprawdę w dobrym stanie, chciałem wymienić takie rzeczy jak filtry, oleje, odgrzybić klimatyzacje, wymienić klocki hamulcowe, rozrząd). Mechanik na początku spławiał mnie, że przyjedzie do mnie pod dom, podłączymy auto pod komputer i zobaczymy co tam jest... Nie pojawił się. Tak go długo męczyłem, że po 2 dniach zgodził się abym to ja przyjechał do niego. Powiedział że niby jest czujnik wału rozrządu zepsuty. No i oczywiście znów mnie okłamał, że jutro przyjedzie do mnie i wymieni mi ten czujnik. Od tamtej pory kontakt się urwał. Raz odebrał telefon i kazałem mu przywieźć rachunki za wykonaną usługę - rachunków do tej pory nie mam i nie wiem czy je dostane. Wcześniej kłamał, że rachunków zapomniał itp. i zawsze mówił, że jutro je przywiezie. Auto musiałem zostawić w Polsce i wyjechać do Holandii ( tutaj mieszkam i pracuje). Auto zostawiłem pod opiekę kolegi, który oddał auto do serwisu ASO volkswagen-a. Panowie którzy tam pracują stwierdzili, że poprzedni mechanik uszkodził cały rozrząd a dodatkowo zrobił dodatkowe usterki ( zerwał gwinty śrub, uszkodził miskę olejowa itp.). Za koleją naprawę musiałem ponieść dodatkowe koszta 2250 zł. W serwisie volkswagena wszystko mam opisane co było uszkodzone i porobione zdjęcia jako dowód nieudolnej próby naprawy poprzedniego mechanika...

Próbowałem się skontaktować jeszcze z poprzednim mechanikiem ale zablokował mój numer.

Reasumując:
- mechanik nie poczuwa się do winy, nie naprawił usterki która sam wyrządził
- nie otrzymałem rachunków
- brak kontaktu, zablokował mój numer
- przetrzymał moje auto ( w aucie mój kolega znalazł broszurkę z kasyna na którym widnieje jego imię i nazwisko. Prawdopodobnie poruszał się moim autem do tego kasyna.)



Dowody jakie posiadam:
- sms wynikające, że mechanik podjął się naprawy auta
- sms w których zaświadcza, że przywiezie rachunki
- zdjęcia + opis mechaników z serwisu ASO Volkswagena co było uszkodzone i z czego to wynikało
- rachunek z serwisu ASO ( dodatkowe koszta naprawy które wyrządził poprzedni mechanik)
- broszurkę z kasyna z jego imieniem i nazwiskiem
- zeznania mojej mamy - ona także z nim rozmawiał, ponieważ po wyjeździe do Holandii chciałem aby ona odebrała te rachunki...

Proszę bardzo o pomoc. Ten nieuczciwy mechanik nie poczuwa się kompletnie do winy. Oprócz tego że nie naprawił auto i nie chciał przyjąć reklamacji to naraził mnie na poniesienie dodatkowych kosztów (naprawa + ściągniecie auta do Holandii). Na wszelkie pytanie odpowiem telefonicznie lub e - mailowo. Bardzo proszę o interwencje.




Pozdrawiam

Kacała Paweł
ul. Bogurodzicy 4/9
70-400 Szczecin
+31 651514032
+48 884035345

Dzień dobry, czy wzywał Pan pierwszego mechanika oficjalnie do naprawienia szkody? Kiedy samochód był naprawiany? Czy może Pan przesłać zrzuty całej korespondencji na adres mailowy mojej kancelarii: ulewicz.kancelaria@onet.eu? Zobaczę co można zrobić. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 czerwca 2017 21:54 Zmodyfikowano dnia: 28 czerwca 2017 21:54 Obejrzało: 1097 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.