Pytanie z dnia 17 listopada 2018

Dzień dobry,
Piszę w sprawie noclegu wykupionego w hotelu. Podczas pobytu przez całą noc (od 20:00 - 5:00) grała głośna muzyka w klubie pod hotelem (do niego należącym), przez co nie dało rady spać.
Proszę o wskazówkę, co zrobić - pisać reklamację?
Dziękuję i pozdrawiam,
Joanna

Tak, proszę sporządzić reklamację.

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 listopada 2018 01:51 Zmodyfikowano dnia: 22 listopada 2018 01:51 Obejrzało: 220 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Może Pani zareklamować usługę i wskazać, że hotel nie zapewnił warunków do swobodnego spoczynku w nocy.

Odpowiedź nr 2 z dnia 27 listopada 2018 00:37 Zmodyfikowano dnia: 27 listopada 2018 00:37 Obejrzało: 215 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.