Pytanie z dnia 17 listopada 2018

Dzień dobry,
Piszę w sprawie noclegu wykupionego w hotelu. Podczas pobytu przez całą noc (od 20:00 - 5:00) grała głośna muzyka w klubie pod hotelem (do niego należącym), przez co nie dało rady spać.
Proszę o wskazówkę, co zrobić - pisać reklamację?
Dziękuję i pozdrawiam,
Joanna

Tak, proszę sporządzić reklamację.

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 listopada 2018 01:51 Zmodyfikowano dnia: 22 listopada 2018 01:51 Obejrzało: 239 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Może Pani zareklamować usługę i wskazać, że hotel nie zapewnił warunków do swobodnego spoczynku w nocy.

Odpowiedź nr 2 z dnia 27 listopada 2018 00:37 Zmodyfikowano dnia: 27 listopada 2018 00:37 Obejrzało: 234 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem