Pytanie z dnia 29 listopada 2021

Dzień dobry, pociąg Intercity - w lipcu był opóźniony o 8h, nadal nie zostały mi zwrócone pieniądze -(29.11.21) (niewykorzystane bilety) oraz nie dostałam odszkodowania, o które prosiłam. Po wielu ponagleniach oddali pieniądze za własny transport (niecałe 100 dni). Ponaglam PKP mailowo, ale nadal tylko odpisują że "w terminie 30 dni odpiszą"-minęło już ponad 100.Wezwanie do zapłaty nic nie da (rozmawiałam z rzecznikiem) i stwierdził, że skoro ich ponaglam to bez sensu pisać wezwanie. Zastanawiam się, czy może na drogę sądową wejść? czy jest inny sposób i jaki? Proszę o pomoc, dziękuję.

dzień dobry, tak, można wystąpić na drogę sądową. czy może Pani przesłać całość dokumentacji? Mogę pomóc. Zapraszam do kontaktu: gola@danielgola.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 30 listopada 2021 08:44 Zmodyfikowano dnia: 30 listopada 2021 08:44 Obejrzało: 215 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.