Pytanie z dnia 10 października 2018
Dzień dobry
Posiadam telefon zakupiony w T-Mobile na fakturę VAT (działalność gospodarcza). Bateria spuchła, telefon bardzo się grzał. Oddałem go do reklamacji z tytułu rękojmi - żądałem wymiany na nowy. T-Mobile oddał mi telefon naprawiony (wymieniona bateria), ale ekran i tylna klapka nie były prawidłowo doklejone. Nie przyjąłem telefonu i zareklamowałem go z tytułu rękojmi po raz drugi, znów żądając wymiany na nowy. Telefon wrócił z drugiej naprawy, lecz ekran nadal nie był doklejony.
Po dwóch nieudanych naprawach 18 września odstąpiłem od umowy kupna telefonu (powołałem się na przepisy KC dot. rękojmi). Do dnia dzisiejszego T-Mobile nie odpowiedział i oczywiście nie zwrócił mi ceny telefonu. Co w tej sytuacji?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, pozostaje więc wysłać wezwanie do zapłaty, a następnie wnieść do sądu pozew, oczywiście o ile odstąpienie od umowy było zasadne. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz kancelariaulewicz.pl adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.