Pytanie z dnia 10 października 2018

Dzień dobry

Posiadam telefon zakupiony w T-Mobile na fakturę VAT (działalność gospodarcza). Bateria spuchła, telefon bardzo się grzał. Oddałem go do reklamacji z tytułu rękojmi - żądałem wymiany na nowy. T-Mobile oddał mi telefon naprawiony (wymieniona bateria), ale ekran i tylna klapka nie były prawidłowo doklejone. Nie przyjąłem telefonu i zareklamowałem go z tytułu rękojmi po raz drugi, znów żądając wymiany na nowy. Telefon wrócił z drugiej naprawy, lecz ekran nadal nie był doklejony.
Po dwóch nieudanych naprawach 18 września odstąpiłem od umowy kupna telefonu (powołałem się na przepisy KC dot. rękojmi). Do dnia dzisiejszego T-Mobile nie odpowiedział i oczywiście nie zwrócił mi ceny telefonu. Co w tej sytuacji?

Dzień dobry, pozostaje więc wysłać wezwanie do zapłaty, a następnie wnieść do sądu pozew, oczywiście o ile odstąpienie od umowy było zasadne. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz kancelariaulewicz.pl adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 10 października 2018 13:40 Zmodyfikowano dnia: 10 października 2018 13:40 Obejrzało: 227 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.