Pytanie z dnia 27 lipca 2018

Dzień dobry,
Potrzebuję zasięgnąć informacji czy firma (sprzedawca) może zmusić inną firmę (kupującego) do dopłaty za wcześniej zamówiony towar po realizacji usługi i wystawieniu faktury. Okazało się, że się pomylili w cenie i chcieliby abyśmy dopłacili różnicę. Czy mają do tego prawo? Dowiedziałam się, że UOKIK niestety chroni wyłącznie osoby fizyczne w identycznej sytuacji, nie przedsiębiorców. Co mogę zrobić? jak argumentować?
Pozdrawiam,
Marta

Dzień dobry, ale faktura została prawidłowo wystawiona, tj. zgodnie z ustaleniami, czy też był błąd w fakturze, który został skorygowany ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 27 lipca 2018 15:56 Zmodyfikowano dnia: 27 lipca 2018 15:56 Obejrzało: 239 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.