Pytanie z dnia 27 lipca 2018
Dzień dobry,
Potrzebuję zasięgnąć informacji czy firma (sprzedawca) może zmusić inną firmę (kupującego) do dopłaty za wcześniej zamówiony towar po realizacji usługi i wystawieniu faktury. Okazało się, że się pomylili w cenie i chcieliby abyśmy dopłacili różnicę. Czy mają do tego prawo? Dowiedziałam się, że UOKIK niestety chroni wyłącznie osoby fizyczne w identycznej sytuacji, nie przedsiębiorców. Co mogę zrobić? jak argumentować?
Pozdrawiam,
Marta
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, ale faktura została prawidłowo wystawiona, tj. zgodnie z ustaleniami, czy też był błąd w fakturze, który został skorygowany ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.