Pytanie z dnia 06 marca

Dzień dobry
pracuję na infolinii, na której mamy specjalną linię dla klientów powyżej 65 roku życia, do obsługi tych klientów są dedykowani pracownicy, którzy mają cel sprzedażowy niższy o 30%, a obsługują 40-45% takich klientów. W czasie wzmożonego ruchu Ci klienci są obsługiwani przez pozostałych pracowników, a cel sprzedażowy nie został w żaden sposób skorygowany dla nich. Zgłaszałem to do przełożonych niestety od 3 miesięcy nie otrzymałem odpowiedzi. Czy taką sprawę powinienem zgłosić do sygnalistów w swoim zakładzie pracy czy w inny sposób mam to zgłosić? Będę wdzięczny za pomoc

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.