Pytanie z dnia 06 marca
Dzień dobry
pracuję na infolinii, na której mamy specjalną linię dla klientów powyżej 65 roku życia, do obsługi tych klientów są dedykowani pracownicy, którzy mają cel sprzedażowy niższy o 30%, a obsługują 40-45% takich klientów. W czasie wzmożonego ruchu Ci klienci są obsługiwani przez pozostałych pracowników, a cel sprzedażowy nie został w żaden sposób skorygowany dla nich. Zgłaszałem to do przełożonych niestety od 3 miesięcy nie otrzymałem odpowiedzi. Czy taką sprawę powinienem zgłosić do sygnalistów w swoim zakładzie pracy czy w inny sposób mam to zgłosić? Będę wdzięczny za pomoc
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.