Pytanie z dnia 09 lutego 2023
Dzień dobry. Pracuje w firmie od grudnia. Od 1 lutego na umowę o pracę. Pracodawca dzisiaj napisal mi,że wypłatę ,a grudzień/styczeń dostanę w formie delegacji i to jeszcze w ratach. Czy tak powinno być? Od 2 msc jestem bez wypłaty.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, skoro umowę o pracę ma Pan od 1 lutego, to termin i sposób wypłaty z wcześniejszej umowy winien być określony w tejże umowie. Z pytania nie wynika nawet na jakiej podstawie wcześniej Pan "pracował". Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Elżbieta Walczak Radca prawny
WALCZAK Legal
dr. Seweryna Sterlinga 27/29 lok. 803, 90-212 Łódź
Dzień dobry, absolutnie tak nie powinno być - w końcu za pracę należy się wynagrodzenie i koniec kropka, a jeśli są jakieś dodatkowe środki za delegację to jest to zupełnie coś innego niż wynagrodzenie. Proszę wezwać pracodawcę do wpłaty zaległego wynagrodzenia. W przeciwnym razie pozostaje droga sądowa. Adw. Elżbieta Walczak
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.