Pytanie z dnia 09 lutego 2023

Dzień dobry. Pracuje w firmie od grudnia. Od 1 lutego na umowę o pracę. Pracodawca dzisiaj napisal mi,że wypłatę ,a grudzień/styczeń dostanę w formie delegacji i to jeszcze w ratach. Czy tak powinno być? Od 2 msc jestem bez wypłaty.

Dzień dobry, skoro umowę o pracę ma Pan od 1 lutego, to termin i sposób wypłaty z wcześniejszej umowy winien być określony w tejże umowie. Z pytania nie wynika nawet na jakiej podstawie wcześniej Pan "pracował". Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 lutego 2023 16:27 Zmodyfikowano dnia: 9 lutego 2023 16:27 Obejrzało: 107 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, absolutnie tak nie powinno być - w końcu za pracę należy się wynagrodzenie i koniec kropka, a jeśli są jakieś dodatkowe środki za delegację to jest to zupełnie coś innego niż wynagrodzenie. Proszę wezwać pracodawcę do wpłaty zaległego wynagrodzenia. W przeciwnym razie pozostaje droga sądowa. Adw. Elżbieta Walczak

Odpowiedź nr 2 z dnia 19 lutego 2023 16:21 Zmodyfikowano dnia: 19 lutego 2023 16:21 Obejrzało: 83 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.