Pytanie z dnia 16 września 2020
Dzień dobry!
Próbowałem uzyskać pomoc za sprawą kancelarii GIODO, ale bez odpowiedzi niestety. Ponizej opisze swoj problem:
Mam taki problem, w grudniu ubieglego roku zarejestrowalem nowa karte sim w sieci Nju Mobile, ktora uzywam w moim telefonie jako druga karte jedynie dla dostepu do internetu. Od tamtego czasu na numer wlasnie tej drugiej karty ciagle otrzymuje (do kilku razy dziennie) telefony z 2 firm windykacyjnych, ciagle pytajac o jakas nieznana mi osobe. Prawdopodobnie po prostu podczas rejestracji karty przejalem jego stary numer - a przynajmniej tak mi sie wydaje.
Oczywiscie kazda z tych firm informowalem jaka jest sytuacja, ale telefony powtarzaja sie ciagle i jest to bardzo uciazliwe, zwlaszcza ze czesto sa to tzw. gluche telefony o dziwnych porach. W zwiazku z tym mam pytanie, co mogłbym w takiej sytuacji zrobić?
Dziękuję, Łukasz
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.