Pytanie z dnia 03 listopada 2022

Dzień dobry
Proszę o pomoc ponieważ nie wiem co zrobić w tej sytuacji.
30.10.2022r złożyłam zamówienie na pewniej stronie wybrałam płatność za pośrednictwem „paypo” płatność się nie powiodła. Sprzedawca bez otrzymania opłaty wysłał przedmiot dnia następnego jako produkt bezpłatny. Dostałam informacje ostatnia żeby spróbować opłacić przedmiot 01.11.2022r. W momencie gdy próbowałam dokonać platnosci wyrzuciło mnie ze strony. Następnego dnia rano tj.02.11.2022r przyszła do mnie paczka kurierem która odebrałam (nic nie musiałam podpisywać). Po 5h dostałam informacje ze płatność została anulowana. Dzisiaj zadzwonił do mnie sprzedawca ze mam zwrocic bądź zapłacić za produkt. W moim mniemaniu nie zrobiłam nic złego. Ponieważ w momencie gdy odbierałam przesyłkę byłam pewna ze płatność która wybrałam się powiodła dlatego przesyłka jest bezpłatna. Co mam w takiej sytuacji zrobić ? Kiedy to oczywiście sprzedawca popełnił błąd wysyłając przedmiot przed opłaceniem go. Powinien raczej poczekać na płatność zamiast wysyłać przesyłkę.

Dzień dobry, ale jaki ma Pani problem ? Musi Pani albo zapłacić za zamówienie, albo odesłać produkt. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 listopada 2022 10:16 Zmodyfikowano dnia: 4 listopada 2022 10:16 Obejrzało: 131 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

W przypadku wyboru płatności "PayPo" (a także "zapłać później) kupujący ma obowiązek zapłacić za produkt bądź zwrócić w ciągu 30 dni. Istotną cechą tej formy jest możliwość otrzymania zamówionego produktu jeszcze przed dokonaniem zapłaty. Sprzedawca nie popełnia więc błędu wysyłając paczkę przed otrzymaniem zapłaty, a kupujący musi uiścić odpowiednią kwotę w ciągu 30 dni bądź zwrócić przedmiot, aby dotrzymać swojej części umowy.

Odpowiedź nr 2 z dnia 4 listopada 2022 12:38 Zmodyfikowano dnia: 4 listopada 2022 12:38 Obejrzało: 129 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.