Pytanie z dnia 22 czerwca 2023
Dzień dobry,
proszę o pomoc w dalszych krokach, które mogłabym zrobić. Sytuacja wygląda następująco. Wykupiliśmy wycieczkę na Cypr Północny w biurze podróży X. W dniu powrotu do Polski tj 08.06 biuro podróży zapewniło nam transport na lotnisko z pod hotelu o godz 17. Po drodze mieliśmy zabrać jeszcze innych turystów z hoteli. W związku z granicą i odprawa paszportową między Cyprem Północnym,a Cyprem Południowym na lotnisko dotarliśmy dopiero o 20.10, a samolot startował o 21.25. Na lotnisku były bardzo długie kolejki do odprawy paszportowej oraz kontroli. Z mężem i dwójka małych dzieci 3 i 6 lat biegliśmy do samolotu. Przy gate byliśmy o 21.08 nie wpuścili nas już do samolotu, nie odlecieliśmy my i dwa małżeństwa. Biuro podróży nie pomogło nam w żaden sposób. Bilety na powrotny lot musieliśmy zakupić sobie sami oraz spędzić noc na lotnisku. Wystosowałam reklamację z prośbą o zwrot za bilety na kolejny lot oraz zadośćuczynienie. Otrzymałam negatywną odpowiedz. W załączniku przesyłam treść reklamacji (opisana cała sytuację ze szczegółami) odpowiedz na reklamację biura podróży oraz umowę zawartą z biurem.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.