Pytanie z dnia 13 lipca 2018

Dzień dobry. Proszę o poradę w sprawie:
Posiadam abonament w sieci komorkowej w którym zakupiłem także telefon. Telefon już 3 raz został oddany do naprawy z tego samego powodu ( w górnej części wyświetlacza pojawiły się przebarwienia).Gwarancja na sam telefon skończyła się w lutym 2018r. Dwa poprzednie zgłoszenia awarii miały miejsce w lutym 2017r oraz w październiku 2017, gdzie w obu przypadkach został wymieniony wyświetlacz na nowy. W dniu 5 lipca 2018 oddałem telefon do naprawy z tego samego powodu. Otrzymałem informację, że za naprawę będę musiał zapłacić bo minął termin gwarancji.
Natomiast na stronie operatora jest informacja, że w przypadku wymiany części na nową gwarancja zaczyna obowiązywać od nowa.

Proszę o informację czy mam prawo w przypadku wymiany wyświetlacza na nowy w październiku 2017 do gwarancji do dnia dzisiejszego na wyświetlacz?
Firma, która naprawia telefony u operatora poinformowała mnie, że dają 3 miesięczną gwarancję, jednak wymieniany wcześniej wyświetlacz był na nowy co powinno być objęte gwarancją 2 lata na daną część?
Bardzo dziękuję za pomoc

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.