Pytanie z dnia 28 września 2023
Dzień dobry. Proszę o poradę?Zarezerwowałam pobyt w Zakopanem za pośrednictwem Bocingu .Tydzień przed wyjazdem pobrano mi z konta pieniądze na ten że pobyt. Niestety w drugiej dobie musieliśmy wrócić do domu z powodu problemów zdrowotnych i wizyty na szpitalnym soże. Umówiłam się z gospodarzem obiektu na zwrot pieniędzy na konto za nie wykozystane pięć dni po wczesniejszej rozmowie telefonicznej z Bocingiem .Na chwilę obecną właściciel nie chce zwrócić mi reszty pieniędzy za nie wykozystany pobyt. Czy da się coś z tym zrobić?Pozdrawiam.
Dzień dobry, to zależy od tego jakie były warunki umowy jaką Pani zawarła, czasem są oferty bezzwrotne i nie ma Pani możliwości, aby środki odzyskać (wyjątek był np. podczas covid, kiedy to hotele się zamknęły na skutek rozporządzeń rządowych i oddawały pieniądze). Adw. Elżbieta Walczak
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.